Якість обслуговування – запорука довіри споживача

Сучасний світ змінюється надзвичайно швидко, цифровізація та розвиток штучного інтелекту відкривають нові можливості, але водночас формують і нові виклики у сфері захисту прав споживачів.

25 вересня 2025 року відбулася гостьова лекція за участі працівників Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області зі студентами 2 та 3 курсів, які навчаються за ОПП «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність». Темою лекції стало питання: «Якість обслуговування – запорука довіри споживача». Під час заняття було роз’яснено: 

- порядок захисту прав споживачів у разі порушення умов договору щодо виконання робіт або надання послуг;

- були розглянуті та обговорені кейси з реальних ситуацій;

- надано інформацію про заходи, спрямовані на зменшення вживання тютюнових виробів та попередження їх шкідливого впливу на здоров’я.

Подібні заходи дозволяють студентам не лише поповнити теоретичні знання, а й набути практичні навички, необхідні для ефективного захисту своїх прав у сучасних ринкових умовах.

Наші контакти

(05361) 77-535 - директор
(05361) 72-600 - приймальня
(05361) 72-605 - бухгалтерія
(05361) 71-870 - гуртожиток
email - lubnyfekpdaa@gmail.com

Полтавська обл., м. Лубни, вул. Ярослава Мудрого, 23/1

Хвилина мовчання

Блок з інформацією

Блок з додатковою інформацією.