
МЕТОДИЧНА РОБОТА В КОЛЕДЖІ – ЦЕ ПОКАЗНИК СУЧАСНОСТІ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ. ВОНА Є СКЛАДОВОЮ ЧАСТИНОЮ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ.
Основною метою організації методичної роботи є підвищення професійної майстерності та творчого потенціалу викладачів, розвиток інноваційної діяльності педагогічного колективу. Вона сприяє особистісному розвитку викладача, його педагогічній майстерності щодо викладання освітнього компонента, а також проведенню позааудиторної виховної роботи зі здобувачами освіти.
Педагогічний колектив працює над реалізацією науково-методичної проблеми «Інноваційні стратегічні напрямки формування загальних, спеціальних та особистісних компетентностей здобувача в багатомовному інформаційно – комунікаційному середовищі» та виховної проблеми «Формування конкурентоспроможної особистості із постійною потребою самореалізації та самовдосконалення, з гуманістичним світосприйманням і почуттям відповідальності за долю України» з метою удосконалення професійної компетенції педагогів, втілення новітніх педагогічних технологій, нових моделей організації освітнього процесу, впровадження освітніх інновацій.
Координуючим органом методичної роботи в коледжі є методична рада, яка розглядає найбільш важливі питання удосконалення методичної роботи в коледжі, впровадження інноваційних технологій і сучасних форм організації навчання в освітній процес, контролю і координації роботи циклових комісій, розробки заходів з підвищення професійної майстерності викладачів тощо.
Центром навчально-методичної роботи викладачів і студентів коледжу є методичний кабінет.
ОСНОВНІ НАПРЯМКИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ

Тижні циклових комісій проводяться відповідно до плану методичної роботи з метою вдосконалення науково-методичного рівня та педагогічної майстерності викладачів, обміну педагогічним досвідом, забезпечення належних умов для розвитку інтелектуальних здібностей, творчої активності студентів.
З метою поглиблення теоретичних знань та обміну досвідом роботи проводяться педагогічні семінари, майстер-класи досвідчених викладачів коледжу, конкурси. Щороку викладачі коледжу беруть активну участь у всеукраїнських конференціях, конкурсі фахової педагогічної майстерності «Педагогічний ОСКАР».
Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу – це сукупність документів, навчальних, методичних матеріалів, які описують зміст, встановлюють структуру, визначають результат, регламентують перебіг освітнього процесу.
Школа педагогічної майстерності


НА ДОПОМОГУ ВИКЛАДАЧУ
ЕФЕКТИВНЕ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ – ОДИН З ШЛЯХІВ ПОЛІПШЕННЯ ЯКОСТІ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ