Розв’язання конфліктних ситуацій

Якщо працівник або здобувач освіти вважають, що щодо них в Коледжі було порушено їх права, він/вони можуть подати скаргу. Також задля дотримання власних прав, особі, яка вважає, що щодо неї мають місце сексуальні домагання, та (або) дискримінація, та (або) корупційні діяння, та (або) інші протиправні дії, рекомендується безпосередньо та невідкладно повідомити особу, яка вчиняє відповідні дії, про необхідність їх негайного припинення. Скарга подається в письмовій формі (в електронному або паперовому вигляді) і повинна містити опис порушення права особи, зазначення моменту (часу), коли відбулося порушення, факти і можливі докази, що підтверджують скаргу. Скарга може бути подана протягом 30 днів від дня вчинення діяння або з дня, коли повинно було стати відомо про його вчинення. Скарга може бути надана через поштову скриньку безпосередніх керівників або надіслана на офіційну електронну поштову скриньку Коледжу.

Розгляд скарги щодо конфліктної ситуації.

Після резолюції директора Коледжу заступником директора, у межах компетенції якого знаходиться порушене в скарзі питання, створюється комісія для його розгляду, до складу якої входять: заступник директора з навчальної роботи, завідувач відділення, завідувач циклової/випускової комісії, викладач профільної дисципліни та представник студентського самоврядування.

Після отримання скарги комісією та проведеної консультації особа може обрати такі способи врегулювання конфліктної ситуації: неформальна процедура; формальна процедура.

Неформальна процедура. Після реєстрації скарги (заяви про конфліктну ситуацію) комісія (представник комісії) отримує в разі необхідності в письмовій формі від особи уточнюючу та додаткову інформацію, пов’язану з конфліктною ситуацією, як-от: дата, місце, час, особи, залучені до ситуації, свідки тощо та призначає термін проведення спільної зустрічі зі сторонами конфлікту, який не може перевищувати десяти календарних днів з моменту отримання скарги. У визначений термін комісія проводить зустріч з особою, яка поскаржилася, та відповідачем (потенційним порушником). Комісія вивчає скаргу, надає консультації обом сторонам, пропонує способи вирішення ситуації, що виникла у зв’язку з конфліктом, що не передбачають прийняття адміністративних/дисциплінарних рішень керівництвом Коледжу). У разі досягнення спільного рішення, неформальна процедура завершується. На вимогу сторін конфлікту спільне рішення укладається в письмовій формі.

Формальна процедура. Формальний спосіб реагування на конфліктну ситуацію здійснюється, якщо особою, яка поскаржилася, обрано формальну процедуру; відмови відповідача (потенційного порушника) від неформальної процедури; якщо шляхом неформальної процедури не було досягнуто спільного рішення. Комісія в межах формальної процедури після отримання та реєстрації скарги обов’язково інформує керівництво Коледжу. Протягом десяти робочих днів проводиться засідання комісії, де вирішується, чи розгляд скарги належить до компетенції комісії; комісія отримує за необхідності в письмовій формі від сторін конфлікту уточнюючу та додаткову інформацію, пов’язану з конфліктною ситуацією, як-от: дата, місце, час, особи, залучені до ситуації, свідки тощо. Комісія призначає термін (терміни) проведення засідання (засідань) за участі сторін конфлікту, що не може перевищувати тридцять календарних днів з моменту отримання скарги. Протягом тридцяти календарних днів від дня отримання скарги комісія проводить засідання, куди запрошуються особа, яка поскаржилася, відповідач (потенційний порушник), свідки та інші особи, які можуть надати необхідну інформацію. Строк розгляду може бути продовжено не більше як на тридцять днів з прийняттям відповідного рішення комісії. За необхідності комісія може подати запит на отримання додаткової інформації, а також звертатися за консультацією та/або інформацією до працівників Коледжу, які є незацікавленими особами в ситуації, що розглядається. Якщо конфліктна ситуація стосується неповнолітньої особи, комісія обов’язково проводить зустріч (зустрічі) з батьками (законними представниками) неповнолітньої особи та запрошує їх на засідання. Про проведення формальної процедури обов’язково інформують директора Коледжу. За результатами проведення формальної процедури укладається рішення в письмовій формі, що підписується всіма членами комісії та сторонами конфлікту, кожна з яких отримує примірник рішення. На підставі рішення комісії керівництво Коледжу приймає відповідні рішення, передбачені та дозволені чинним законодавством, зокрема винесення догани або звільнення працівника, відрахування здобувача освіти тощо. Примірник рішення та матеріали формальної процедури повинні зберігатися в особовій справі працівника або здобувача освіти (в архіві).

Наші контакти

(05361) 77-535 - директор
(05361) 72-600 - приймальня
(05361) 72-605 - бухгалтерія
(05361) 71-870 - гуртожиток
email - lubnyfekpdaa@gmail.com

Полтавська обл., м. Лубни, вул. Ярослава Мудрого, 23/1

Хвилина мовчання

Блок з інформацією

Блок з додатковою інформацією.